ДИСТАНЦІЙНІ УРОКИ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ (2.03.2020-03.04.2020)
УРОК № 15-16 (13.05.2020)
УРОК № 11-12 (29.04.2020)
УРОК № 7-8 (15.04.2020)
УРОК № 15-16 (13.05.2020)
Тема 1. Контрольна робота № 6.
Тема 2. Урок позакласного читання № 3. Ігор Калинець. "Хлопчик-фігурка, який задоволений собою"
Мета: - перевірити знання, отримані під час вивчення теми "Гумористичні твори";
- ознайомитися з твором «Хлопчик-фігурка, який задоволений собою»; удосконалювати вміння аналізувати художній твір та характеризувати героїв за їхніми вчинками, розвивати образне мислення, уяву; виховувати позитивний погляд на світ.
Мета: - перевірити знання, отримані під час вивчення теми "Гумористичні твори";
- ознайомитися з твором «Хлопчик-фігурка, який задоволений собою»; удосконалювати вміння аналізувати художній твір та характеризувати героїв за їхніми вчинками, розвивати образне мислення, уяву; виховувати позитивний погляд на світ.
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
3. Заавдання (виконати в зошиті та надіслати фото на email oksanaboyko106@gmail.com до 26.05.2020): прочитати повість-казку "Хлопчик-фігурка, який задоволений собою", записати в зошит 5 життєвих уроків, які ви отримали від Ха-еФа.
4. Тест № 7
4. Тест № 7
УРОК № 15-16 (13.05.2020)
Тема. Павло Глазовий. "Еволюція", "Найважча роль", "Заморські гості", "Похвала", "Кухлик". Ідейно-іронічна, викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів.
Мета: зрозуміти роль гумору в житті українців; виробляти вміння розрізняти жанри гумористичних
творів, розвивати вміння зіставляти описане із сьогоднішнім реальним
життям; формувати активну життєву позицію.
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
3. Тренувальні врави (виконати в зошиті та надіслати фото на email oksanaboyko106@gmail.com до 19.05.2020): виразно прочитати гумореску "Кухлик" та твори на С.229-233; виписати в зошит визначення основних термінів, С. 224; записати тему й ідею кожної гуморески, гумореску "Заморські гості" вивчити напам'ять, розповісти на камеру і відправити відеофайл у Skype або на пошту.
4. Тест № 6
УРОК № 13-14 (06.05.2020)
4. Тест № 6
УРОК № 13-14 (06.05.2020)
Тема. С.Руданський. Співомовки С.Руданського. "Добре торгувалось". "Запорожці у короля". Вияв народної мудросьі у творах. ТЛ: гумореска, співомовка.
Мета: ознайомитися із життям і творчістю С.Руданського, співомовкою як літературним жанром; розкрити різноманітність тематики творів С.Руданського та їхні художні особливості; удосконалювати вміння виразно і усвідомлено читати поетичні твори; виховувати почуття пошани, поваги до творчості С.Руданського, гумору як ознаки духовного здоров’я людини.
Мета: ознайомитися із життям і творчістю С.Руданського, співомовкою як літературним жанром; розкрити різноманітність тематики творів С.Руданського та їхні художні особливості; удосконалювати вміння виразно і усвідомлено читати поетичні твори; виховувати почуття пошани, поваги до творчості С.Руданського, гумору як ознаки духовного здоров’я людини.
ПЛАН РОБОТИ
1. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 12.25-14.05
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
Тема. Гумористичне і
сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів (анекдоти, байки,
усмішки, гуморески, співомовки та ін.). Велика роль гумору в житті українців. Леонід Глібов - визначний український байкар і поет. Байки “Щука”, "Муха й Бджола", "Жаба і Віл".
Мета: зрозуміти роль гумору в житті українців; навчитися розрізняти жанри гумористичних творів, особливість побудови байки; ознайомитися з творчістю Л. Глібова, розвивати культуру зв’язного мовлення, вміння зіставляти описане в байці із сьогоднішнім реальним життям.
Мета: зрозуміти роль гумору в житті українців; навчитися розрізняти жанри гумористичних творів, особливість побудови байки; ознайомитися з творчістю Л. Глібова, розвивати культуру зв’язного мовлення, вміння зіставляти описане в байці із сьогоднішнім реальним життям.
ПЛАН РОБОТИ
1. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 12.25-14.05
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
3. Тренувальні врави (виконати в зошиті та надіслати фото на email oksanaboyko106@gmail.com до 06.05.2020): прочитати С.216-222; виписати в зошит визначення основних термінів; навчися виразно читати байки; дай усні відповіді на запитання після байок 219-222; напиши коротке есе (7-8 речень) "Актуальність байок Л.Глібова".
4. Тест № 4 (буде пізніше)
4. Тест № 4 (буде пізніше)
УРОК № 9-10 (22.04.2020)
Тема. Контрольна робота № 5. Контрольний твір за творами В.Нестайка, Я.Стельмаха, Л.Ворониної.
Мета: перевірити знання з теми, вчитися розуміти поведінку людини в складній життєвій ситуації, удосконалювати вміння зв’язно викладати думки; розвивати навички писемного зв’язного мовлення, свої творчі здібності; формувати позитивний світогляд.
Мета: перевірити знання з теми, вчитися розуміти поведінку людини в складній життєвій ситуації, удосконалювати вміння зв’язно викладати думки; розвивати навички писемного зв’язного мовлення, свої творчі здібності; формувати позитивний світогляд.
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 12.25-14.05
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
3. Написати твір на одну з тем, обсяг твору - 1 сторінка (виконати в зошиті та надіслати фото на email oksanaboyko106@gmail.com до 29.04.2020).
- «Дитинство – чарівний світ пригод і романтики» (за вивченими творами Всеволода Нестайка, Ярослава Стельмаха, Лесі Ворониної).
- «Світ карколомних пригод звичайного хлопчика Климка» (за повістю «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9» Лесі Ворониної).
- «Цікаві пригоди Яви та Павлуші» (за повістю «Тореадори з Васюківки» Всеволода Нестайка).
- «Таємничі пригоди друзів» (за повістю «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» Ярослава Стельмаха).
Тема. Леся Воронина. "Таємне Товариство Боягузів, або Засіб від переляку №9". Роль сім’ї у формуванні життєвих переконань людини. Стосунки між різними поколінням".
Мета: навчатися характеризувати образи батьків Клима Джури та бабусі; з’ясувати стосунки між різними поколіннями в родині; вдосконалювати вміння аналізувати образи, виховувати повагу до рідних.
Мета: навчатися характеризувати образи батьків Клима Джури та бабусі; з’ясувати стосунки між різними поколіннями в родині; вдосконалювати вміння аналізувати образи, виховувати повагу до рідних.
ПЛАН РОБОТИ
1. Ознайомлення з матеріалами
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 12.25-14.05
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 12.25-14.05
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
3. Тест № 3
4. Тренувальні врави (виконати в зошиті та надіслати фото на email oksanaboyko106@gmail.com до 21.04.2020): прочитати С. 206-210; виконати завдання додому № 1 (письмово), С. 211, скласти 2-3 сенкани зі словами «сім’я», «Клим», «бабуся», «батьки».
УРОК № 1-2 (18.03.2020)
Тема. Я.Стельмах «Митькозавр
з Юрківки, або Химера лісового озера». Таємничі, веселі й незвичайні події в
повісті.
Мета: ознайомитися із
життям і творчістю Я. Стельмаха; розпочати роботу над опрацюванням змісту твору письменника, звертаючи увагу на таємничі, веселі й
незвичайні події в повісті; розвивати творчу уяву, логічне мислення,
пам’ять, увагу; вміння раціонально використовувати навчальний час; грамотно
висловлювати власні думки; виховувати почуття поваги до творчості Я. Стельмаха,
рідного краю; прищеплювати любов до природи.
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 12.25-14.05
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
3. Тест № 1
4. Тренувальні врави (виконати в зошиті та надіслати фото на email oksanaboyko106@gmail.com до 24.03.2020): прочитати С. 178, виписати назви творів, які написав письменник, дочитати повість; записати тему, ідею твору; виконати завдання додому № 2, С. 182, усно відповісти на запитання № 1-2, 5-10, С. 187, *складіть тести або кросводи за змістом повісті.
Шановні учні, через те, що перед карантином я забрала у вас зошити на перевірку, завдання з літератури виконуємо на чистих подвійних аркушах в лінійку, щоб потім вклеїти їх в зошит.
УРОК № 3-4 (25.03.2020)
Тема. Я.Стельмах «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Значення романтичності, життєлюбства в житті людини.
Мета: ознайомитися з новими пригодами двох друзів, навчити визначати кульмінаційні епізоди твору; розвивати навички виразного читання, переказу та коментування прозових творів пригодницького характеру, уміння висловлювати власні роздуми про роль уяви, фантазії та романтики в житті сучасної людини, виховувати позитивні якості, прагнення до пізнання світу.
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 12.25-14.05
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
3. Тест № 2
4. Тренувальні врави (виконати в зошиті та надіслати фото на email oksanaboyko106@gmail.com до 01.04.2020): дочитати повість; напишіть твір-характеристику героїв твору Сергія та Митька (на вибір або обох зразу, обсяг твору - 1 сторінка, пам'ятка на С.269).
УРОК № 5-6 (08.04.2020)
Тема. Леся Воронина - сучасна письменниця. "Таємне Товариство Боягузів, або Засіб від переляку №9" - фантастична, романтична повість про виховання гідності та мужності. Клим Джура - рятівник світу. Його друзі й вороги. Еволюція Клима від боягуза до супергероя. ТЛ: сюжет, його елементи. Мета: ознайомитися з життєвим і творчим шляхом сучасної письменниці, авторки багатьох книг для дітей Л. Ворониної; осмислити зміст і підтекст
повісті; удосконалювати навички характеристики образу головного героя;
розвивати вміння вдумливо читати прозовий твір, висловлювати своє ставлення до
зображуваного; розвивати навики аналізу фантастичної багатоепізодної повісті, виявити ідейно-тематичну спрямованість твору, особливості назви; розвивати вміння доводити свою думку; виховувати прагнення до самовдосконалення,
самореалізації.
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 12.25-14.05
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
3. Тест № 3
4. Тренувальні врави (виконати в зошиті та надіслати фото на email oksanaboyko106@gmail.com до 14.04.2020): прочитати С. 194-196, 196-205; записати тему, ідею твору; виконати завдання додому № 3, С. 196, завдання додому № 1 (письмово), 2 (усно), С. 206.
Комментариев нет:
Отправить комментарий